Plötsligt händer det!

2012-03-13 @ 20:23:59
Sådär jag.. nu har jag äntligen masat mig till träning både i fredags och idag! Nu jäklar är det allvar, i sommar ska min bror gifta sig och det är ju ett perfekt mål jag vägrar visa mig i ännu en klänning med mina jävla säl-armar. om jag bara fick välja en kroppsdel som jag hatar hade jag valt mina överarmar kvittar hur fint klänningen täcker häng-buken och den enorma röven så fort man ser mina armar är hela illusionen förstörd! jag måste bara hitta tillbaks till träningsglädjen men känner jag migsjälv rätt tar det nog iallafall en vecka.. Eftersom jag är über-fattig blir det "rensa frys-kyl och skafferi"-månad, behöver ändå frysa av frysen sen.. Tur att den består till 80% av frysta grönsaker så nog borde det inte gå helt åt skogen med vikten iallafall! Förhoppningsvis ger den gamla färsen mig lite magsjuka också så jag tappar några kilon på det.. Gud så Positiv jag är.. Har suttit med ett arbete hela dagen och ändå inte fått så mycket gjort.. Svårt att koncentrera mig.. men med lite eld i röva ska jag nog bli klar till inlämning på Torsdag!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback