Så skönt.....

2013-09-10 @ 19:14:37
Idag ringde jag.. jag var rädd.. men jag gjorde det och fy fan vad skönt det kändes.. som en klump som släppte.. hoppas det håller i sig... 
 
En vän på facebook la upp en låt med Melissa Horn, har, trots min något destruktiva natur, aldrig fastnat för henne.. men något fick mig att lyssna på låten.. Och god damned.. hela låten var ju precis i de tankar och och känslor jag befinner mig i just nu.. ord för ord.. låt efter låt spelades upp och allt föll på plats.. så nu går det på repeat här hemma och jag känner mig inte så ensam längre i mina tankar.. 
 
Nää en promenad nu för att rensa tankarna lite kanske några pusselbitar faller på plats.. 
 
 
 
 
Vecka 1 : - 1 kilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback