do it do it

2012-03-16 @ 18:28:48
Vilken skön helg jag ska ha! eller ja plugga i massor men har annars INGEN tid eller något att passa! sjukt skönt att jag kan lägga mig i sängen/soffan och kolla breakout kings och Hawaii five-o och sen somna utan att ha någon tid att passa eller någon som väcker mig :) Har ganska mycket nu och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var stressad! Men jag är sån som person så jag gillar att ha press men fan jag måste hinna tränna för då gåår allt mycket lättare huvudet mycket klarare! Skulle anmäla mig till mina lopp idag tänkte jag.. jo tjena sammanlagt blev det 2500 som att jag kan betala det nu.. nope får hoppas det inte säljer slut för jag ska fan genomföra skiten! om jag så ska äta havregrynsgröt hela sommaren för att ha råd! Nä fan man borde väl kunna ragga några sponsorer jag kan bära all sorts reklam för vad som helst :P well den som lever får se.. om en vecka är jag i PARIS!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback