Onsdag = Mysdag

2013-07-25 @ 09:26:22

Vilka dagar jag har nu och det är så skönt!!! Varmt och gött! :)
Efter att spenderat tisdagen i bara mitt eget sällskap blev det en onsdag med massa roligt sällskap. Träffade min fina gamla vän och vapendragare och hennes lille pojke.. Det var lite mer än ett år sedan vi träffades och tänk vad som kan hända på ett år! Man vet inte var man är, vad man gör och vilka människor som finns i ens liv.. Men det är väl det som gör det spännande att leva :)
På kvällen körde Sivan och jag till Hörby och tvättade bilarna, det var välbehövligt!! Om lite mer än ett år åker vi till USA!! Det kommer bli sjukt bra!!
Efter biltvättandet blev det kvällsdopp och vin med en för detta året nyvunnen vän.. KUL!!!

Ser att det är molnigt som fan ute.. Kanske borde passa på att städa? Ikväll blir det BIO med bästa Gangefors!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback