Paus

2012-04-28 @ 22:04:03
Är uppe i Bohus för att städa och avsluta.. Ingen tv eller internet ja iPhone finns ju men i övrigt ganska mycket tid till att bara ligga och fundera på livet i allmänhet och nästa kapitel synnerhet.. Jag har nyss avaktiverat mitt Facebook konto.. Kanske det är för en stund kanske är det för alltid.. En paus behöver jag iallafall..
Att det stundar ett bröllop här i Augusti gör ju att man funderar mycket på kärlek  och sånt trams.. Svårt är det iallafall.. Men fan det borde det inte vara? Rätt är väl rätt och fel är väl fel? Eller?
Här i mörkret är det Maria Mena som har alla rätt.. Hon sjunger jag sjunger, hon sjunger jag gråter, hon sjunger jag skrattar .. Tacka gudarna för spotify!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback