Som ett brev...

2013-09-05 @ 21:21:48
Inte helt hundra efter söndagens nedgång men full av jävlaranamma så blev det piloxing i Måndags och gym i tisdags som ett brev på posten blev jag sjuk.. blir alltid det när jag har bestämt att komma igång kanske som ett test om jag är tillräckligt motiverad för att återuppta det efter sjukheten.. och det är jag! jag är taggad till tusen.. har satt up ENORMA mål men jag kan och jag vill klara det! Vad skulle jag annars göra? 
 
Ibland får man acceptera att man har en dålig period.. när man inte orkar lyssna på poppig glad musik eller tänka att livet är färgglatt och fint.. ibland får livet helt enkelt vara lite grått och sad love songs.. det enda jag måste passa mig för är att inte tycka synd om migsjälv eller göra mig till något offer.. det är bara migsjälv jag har att skylla INGEN annan... inte för något.. det är mitt eget fel att jag är ensam, mitt eget fel att jag är tjock.. det är BARA JAG som kan ändra på det jag är missnöjd med!! 
 
"You only live once but if you do it right once is enough" - Mae West

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback