Lonely Tuesday

2013-07-23 @ 22:23:25

Idag har jag haft en riktig Josefin-dag.. Vaknade till solsken imorse och styrde kosan från Marieholm där jag sovit till löberöd för ett svalkande dopp!
Att ligga och sola själv gör mig rastlös.. Och även om jag älskar att bada så är det inte roligt att göra det utan publik haha.. La mig och flöt på en ring i poolen och blev sjösjuk :( så jag gick hem igen.. Körde tillbaka till Marieholm och duschade och tog det lugnt, när jag hade vilat körde jag en sväng till center syd! Det var så skönt att gå där och strosa i lugn takt och knappt några människor.. Handlade massor och njöt av livet och ledigheten! Det MÅSTE jag lära mig göra nu innan jag ska börja jobba! Tiden har ju bara runnit iväg!

Fy fan vad jag mår bra för tillfället! Igår kunde jag inte sova så jag låg och lyssnade på musik.. Det är det bästa jag vet.. Vilka känslor det kan locka fram i mig.. Både fina och fula men just nu är det mest fina och det ska jag njuta av för man vet aldrig vad som händer..

Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback