Dags att dra?

2013-07-28 @ 02:38:23

Ett litet melt-down precis.. Jag behöver en paus.. Hade jag kunnat hade jag åkt redan inatt.. Tagit bilen och kört mot okänd destination.. Försökt komma på fötter igen.. Rannsakat migsjälv och min omvärld.. Var ska jag bli av?

Hade jag inte varit så förbannat trött så hade jag kanske varit på god väg mot något nytt.. Då hade jag kanske sluppit om 10 år tänka tillbaka och säga "tänk om jag gett mig av den där juli-natten...."

Det går åt helvete.. Det är allt jag har att säga..

Låt oss hoppas jag kommer iväg.. Troligen inte.. troligtvis aldrig..

Ps. Jag såg dig jag vet att du såg mig det var väl skönt att få det överstökat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback