juppjupp

2012-02-28 @ 16:18:49
Igår var min födelsedag! Det var en fin dag! :) Massa fina presenter och allt som jag faktiskt både behövde och ville ha! Kunde inte bli bättre! ja jo.. jag kunde ju sluppit få punka på cykeln så nu har jag fått lämna in den och den är inte klar förrän på torsdag eftermiddag.. gud vilken vanemänniska man är! Innan gick jag överallt utan problem nu bara bläää jag vill cykla!!
På lördag är det tenta igen.. att man aldrig ska va i fas.. men på kvällen blir det tjejkväll med Lina först till gymmet där dom hade prova-på pass och bubbelbad och tilltugg, two tumbs up! hostan börjar lossna nu så det kan nog bli startskottet! :)
Fan måste ju anmäla mig till mina lopp också! så jäkla tråkig denna blogg är.. inspirationen gick och gömde sig men nog tusan tittar den fram snart! håll tummarna tills dess må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback