Jäääjääää

2012-02-23 @ 20:08:11
Jag hatar denna jävla motherfucking skit månaden!!! Förkyld som fan igen! jävla helvete, Omtenta på lördag känns skit rövskit anus, Tenta nästa helg fan å hans jävla kukmoster.. såja nu känns det bättre..
Jag har inte tid att blogga idag.. måste läsa jävla ekonomistyrning!
När jag är in a shitty mood brukar jag läsa denna "bloggen" läsa kolla jaja ni fattar.. Vet inte ens hur jag hittade den. hon heter Lindsay och bor in the States.. fucking awesome bilder och citat hon hittar.. jag älskar henne.. hon har ingen aning vem jag är.. creepy eller hur.. vilt främmande människor som tränger in ens innersta känslor och tankar.. oinbjudna dessutom..
anyway enjoy http://lindsayysmiles.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback