Frisk??!!

2012-02-13 @ 09:01:19
Sådär ja då har man gått igenom lite vinterkräksjuka också.. fy!! Men idag känns det MYCKET bättre!
Vet inte vad jag mer ska skriva är sur för att jag missat hälften utav Fitnessfighten.. När det väl gäller liksom! Men oavsett jag gör ju detta för min egen skull inte för någon dum tävling, så får ju köra på två extra veckor för att kunna jämföra...
Denna vecka har vi det ganska lugnt i skolan, men desto mer på jobbet och på lördag är det 25-årsfest för Dennis :) Två veckor till min egen födelsedag! vet inte riktigt hur jag ska göra.. Har massa tentaplugg framför dessa 3 veckor! 2 tentor och en inlämningsuppgift.. kommer att gå super!
Håller också tummarna att HSB eller EBO hör av sig om lägenheter denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback