Dag 1

2012-02-01 @ 22:24:36
Det har varit en bra dag idag! Jag har klarat första dagen på Fitness Fighten utan några större problem! Middagen jag gjorde ikväll var fruktansvärt GOD! Lax, Haricot verts, bulgur och sen en Kesella/lime sås :) Mums! det bästa är ju att jag får äta det lunch imorgon också! :)
Var och tränade idag också, skönt att va igång! Tyvärr gick jag dit när det var högtryck på alla maskiner så får nog tänka om hmm tidigare eller senare,, det  är frågan..  HAr iallafall invigt min nya cykel bra! har använt den varje dag och det är sån LYX att ha cykel, underbart!
En annan kul sak som jag såg nu när jag öppnade min mail, var att jag blivit till 2 kontaktsamtal på framtidsdagen! Fantastisk! Nervös ju! men är man bara sig själv så går det säkert bra.. Viktigaste är ju att jag faktiskt blev kallad, så något intressant måste man ju ha :)
Nä nu ska jag snart sova imorgon har jag en känsla av att det blir lång dag på jobbet :) And I love it!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback