Trött Tisdag!

2011-05-03 @ 22:17:53
Idag har varit en låååång dag! Trött i kroppen.. När jag kom hem efter jobb la jag mig i sängen och tyckte synd om migsjälv.. Dumt.. Kroppen kändes tung som ett hus.. (Kanske för att jag är Tung som ett hus.) D fick laga maten.. Kyckling och Bulgur.. Gott men Kyckling var lite för länge i ugnen så den blev torr som fnöske.. men det hjälptes med lite vattnig Paprika!
Hade bestämt mig för att inte träna.. Men när sen D snöra på sig skorna och skulle till gymmet en timme senare kunde jag inte sitta hemma.. jag drog benen efter mig men fram kom jag! Även om det i papperna står att man inte ska träna förrän två timmar efter middag så kändes det som att det var nu eller aldrig och jag fick ta den smällen att jag inte förbrände något fett (eller hur det nu va...)
Första gången jag körde igenom hela programmet.. GÖTT! Kämpade som sören och jag är RIKTIGT stolt över migsjälv att jag gick dit! Det är ju dessa dagar när allt känns skit som det är extra viktigt och behövligt att tvinga sig iväg!
Denna låt kom när jag stod på Crossen

Kommentarer

Postat av: Petra

BRA JOBBAT! Tävlar också fitnessfighten, såg dig på facebooksidan. Lägger till dig bland mina länkar så kan jag följa dig också! :D

2011-05-04 @ 22:27:11
URL: http://petrasfitnessfight.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback