Segbenad!

2011-05-11 @ 22:04:57
Usch vad mina ben känns sega nu.. orkar liksom inte gå snabbare tog emot som tusan när jag tog bussen till gymmet.. Men fram kom jag och jobbade hårt! Bänken jag brukar använda att ligga på  var upptagen så jag tog en boll istället gjorde även mina "höftlyft" på bollen.. sjuuukt vad det kändes! benen känns ju inte mindre sega nu :)
Skönt! Imorgon blir det träning direkt efter jobb, först styrka sedan är det gästpass Powerstrip.. har testat det en gång innan.. Mest som en kul grej så man inte bara går på tomgång bland vikterna!
Maten går ganska bra.. Känns som att jag nog äter för lite kcal.. andra bloggar jag läser verkar vara mätta och belåtna mest hela tiden men jag är super hungrig!  Idag bjöds det på tårta igen.. guuud denna såg sååå jäkla god ut! Men jag tackade vänligt men bestämt nej och visst var jag stolt över migsjälv! 11 dagar nu utan godis, juice eller läsk!
Till helgen kommer svärmor på besök! Så då kan det bli lite svårt att hålla dieten hårt.. Men bara jag håller träningen, håller mig undan vin och dylikt så ska jag nog fixa det!
Idag kom också besked som jag väntat på.. nästa vecka börjar jag blogga för Må Bra hoppas ni följer med mig dit när det är dags!
Hörde denna låt imorse.. tyckte den var mysig och "vårig" Sov gott!

Kommentarer

Postat av: syster

tyckte också den var mysig <3

2011-05-12 @ 15:01:00

Postat av: syster

tyckte också den var mysig <3

2011-05-12 @ 15:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback