Redan Torsdag!

2011-05-05 @ 21:31:38
Herre gud vad denna vecka gått fort! Det blir lätt så när man har mycket att stå i!
Matprogrammet underlättar SÅÅÅ mycket för mig! har lunchen med mig och mina mellanmål.. i vanliga fall blir det stress att hinna ut och köpa något på lunchen.. man lagar mat på kvällen och tänker "jag lagar lite extra som jag kan ha med till jobb imorgon" hur ofta har det sen inte blivit att man ätit allt istället.. Men sånt beteende är det slut med nu! Idag var det kanellängd till fikat ååå guud den såg riktigt god ut inte alls torr. helt perfekt.. Men josefin hon var en duktig tjej! åt sitt äpple med keso.. Jag kan inte ljuga och säga att det inte vattnades i munnen..  men tror det är en tröskel man ska över! och jag ska banne mig över den! Såg att Jarko skrev att man fick använda alla kryddor.. Så idag köpte jag en burk med kanel som jag kan använda på den sjukliga mängd fil man ska äta!
Eftersom jag tar bussen till jobbet 05:57 hinns det inte med någon träning innan så måste det ske på kvällstid.. när ALLA läskiga "biffar" är där.. och så kommer man hem så sent.. ovanan att när man kommit hem efter lång jobbdag sätter sig ner i soffan och INTE orkar resa sig alls hände mig igår...  idag testade jag att åka direkt efter jobbet till gymmet.. och det kändes bättre... träningsvärken fick sig en omgång! Gud vad skönt det känns! Man känner sig tryggare också tycker jag.. Man har sina övningar man vet man ska göra... Annars går jag runt på lite olika maskiner och rycker lite men fattar egentligen inte vad jag gör..
Nä nu får jag väl läsa mina tidningar :)
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback