Morgonträning när den är som bäst!

2011-05-08 @ 10:42:26
Nu har jag precis varit på gymmet! la in lite kondition mellan andra och tredje setet :) kändes hur bra som helst! bra och bra! hela kroppen brände Skönt!
Skönt också att ha det gjort så kan vi ha hela söndagen till att åka runt på äventyr.. blir nog en sväng till en loppis i kungälv.. "hemma" i skåne är det typ tre loppisar varje helg, men detta är den första loppisskylten jag ser här uppe på ett och ett halvt år.. så det ska bli kul! mest för att kolla.. handlar nästan aldrig.. men idag tänkte jag kolla om det finns några roliga vinylskivor.. det är min nästa belöning när jag når ett av mina mål.. att köpa en vinylspelare, en ny då inte från loppis :)
Sen ska vi nog hinna med och sola lite.. tänkte leta upp någon klippa grilla lite lax och käka sallad... det kan nog funka.. någon grillad grönsak också kanske.. hmm
Ha en fin Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback