Kom igen Nya Tag!

2011-05-10 @ 18:29:17
Första väg och mätningen idag.. är INTE ALLS nöjd! så nu jäklar måste jag träna ännu hårdare! Det är ju faktiskt en tävling och tävlingsmännska är jag ända ut i fingerspetsarna :) så man blir så jäkla taggad av att se alla andras resultat för man vill va där också! Ändå tycker jag att jag skött mig bra men jag kommer säkert ifatt! Måste dock påminna migsjälv att 2 kilo på en vecka är inte DÅLIGT! dock har det inte hänt nånting i midjan..  ska nog ha min mens snart så det kan vara därför men men i slutändan är det ju 31 maj det gäller :)
Nu har jag slängt i mig ett mellanmål och sen ska jag springa iväg till bussen för tisdagens styrkepass! Har anmält mig till Zumba efteråt men vi får se om jag orkar! Men visst tusan ska jag orka det! Pepp Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback