Jag vann!

2011-05-12 @ 21:15:31
Jag börjar lära mig att besegra monstret! Soffliggar-josefin.. Jobbade över en timme och var grymt seg! Mycket träningsvärk från igår och jag var jätte hungrig! när jag väl kom till nisse-terminalen och skulle välja buss hem eller till gymmet.. gick jag in och köpte ett äpple och hoppade på bussen till gymmet! redan på bussen kände jag mig som en vinnare :) passet gick bra men träningsvärken i magen gjorde sig påminnd men det kändes bara skönt!
Kom hem och fixade kvällsmat.. dinkelpasta, kyckling och sparris (såklart!) jättegott!
Idag har varit en bra dag.. Flera stycken har kommenterat att jag ser smalare ut i ansiktet sånt blir man ju jätteglad av att höra! Då ger kanske allt slit utdelning ändå :)
Idag såg jag att Paolo Nutini skulle komma till Göteborg och where the action is.. Blev såå sugen på att gå dit! Massa bra som skulle dit nu såg jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback