Hälften av tiden har gått!

2011-05-15 @ 16:51:00
Idag är dag 15 av fitnessfighten! Känns bra var i Nordstan och kolla på kläder (ska både på student och bröllop i sommar) Dennis hittade massa snyggt som han köpte. jag hittade en gullig klänning som jag provade! Och hör och häpna jag fick på mig strl M(!!!) har jag inte kunnat ha på väääldigt länge! och den satt inte tajt eller något! Sen att den gick från att vara gullig till att vara en ful gardinklänning gjorde mig inget! Jag hängde glatt tillbaks klänningen och gick stolt där ifrån tror nog jag växte en decimeter också! På längden då alltså!
Igår var vi på liseberg! Det blev middag och jag lyckades hålla mig borta från allt vad vin och läsk hette och tog mineralvatten. Beställde in Torsk som var otroligt god och lite timjansrisotto till det.. Jättegott och det kändes inte som ett jättedåligt val.
Nu sitter jag här och ska asa mig till gymmet så småningom
Kämpa på!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback