Fredagsmyyyys

2011-05-06 @ 21:53:30
Frdagsmyset idag började på Gymmet! Så skönt! brukar aldrig gymma på fredagar men iochmed fitnessfighten blir det träning varje dag :) Ganska mycket folk.. lagom. Plankan ökade jag på idag :=)
Fredagsfikan klarade jag av! kan lova att min hjärna började sina övertalningsförsök när jag såg en blåbärs/hallon paj med vaniljvisp.. guud men jag tog min riskaka med kalkon och paprika..
Ikväll har jag ätit aaalldeles för mycket.. så jag får nog skippa kvällsmålet för att det inte ska bli för mycket kalorier.. En stor Entrecote med rotfrukter.. Så det är ju inte jäätte onyttigt..
Imorgon är det lördag och städdag! Med träningsvärk kan det bli intressant :)
Trevlig Fredag!

Kommentarer

Postat av: josse

jag fuskade också lite igår, med fläskkotlett till middag och en stor fruktsallad till mellis.. men hur ska man annars överleva fredagsmyset?!

2011-05-07 @ 07:45:56
URL: http://jowsefajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback