Det blir inte alltid som man tänkt sig

2011-05-07 @ 22:11:45
Städningen tog tid! men så blev det jäkligt rent iallafall!
Efter det åkte D och tvätta bilen och jag tänkte ta bussen till gymmet! Sagt och gjort jag klädde om och plugga in hörlurarna.. när jag kom fram till bussen hade jag glömt min vattenflaska så jag tänkte snabbt in på netto och handla vatten! När jag kom ut körde bussen.. utan mig :( så jag tänkte skitsamma då går jag dit istället! Så jag började min vandring.. på lördagar stänger gymmet 18 men man måste "stämpla in" innan 17:15... Så när jag kommit halvvägs insåg jag att jag inte skulle hinna.. Så jag svängde av och gick en låång runda istället.. skönt.. och min träningsvärk kanske släpper lite till imorgon då det blir en hård träning på gymmet!
Ikväll har jag ätit fisk och sparris. Hur gott som helst!
Älskar denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback