Dags att komma ut...

2011-05-02 @ 19:26:54
Jag har egentligen vetat det länge men idag blev det alltför tydligt och jag kan inte blunda för det längre..
Jag har ett beroende.. Ett Tidningsberoende.. Idag kom jag hem med fyra nya tidningar .. Har fyra standard-tidningar som jag köper varje månad..  Måbra, Fitness-Magazine, Passion for business och SOLO.. Idag kom jag hem med fyra ANDRA tidningar det kommer alltså bli minst åtta tidningar denna månad!
Men vad vet jag är det normalt? Hur många tidningar köper du?
Idag mår jag skit.. Har ont i huvudet! Druckit för lite tror jag!
Denna månad tävlar jag i Fitnessfighten.. Det kommer bli grymt!
Har fått kost-schema och tränings-schema..
Idag är jag INTE alls motvierad till träning.. ÅÅÅ snälla nån bara dra mig till gymmet och gör mina övningar och dra mig hem igen! Har haft ett jäkligt bra flow i träningen de senaste månaderna men de senaste två veckorna har det gått åt skogen! Så det gäller bara att komma in i det igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback