Biomys

2011-05-14 @ 10:32:11
Igår var det bio för mig och D. Ni kan tänka er att stängas in i ett rum med 200 andra personer och 200 godis, popcorn och chips påsar och 200 flaskor med läsk.. Ja jag ska inte säga att det var superlätt MEN jag trodde faktiskt det skulle vara jobbigare!  jag satt och smuttade på min LOKA med kokosnätsmak och hade inga större problem med att D köpte både Coca-Cola och Chips. Filmen var riktigt läskig! Skräck är inte det jag helst ser men på bio är det grymt!
Träning blev det dock ingen igår.. det hanns inte med.. vara bara hemma om och åt kvällsmat och sen iväg till bion..
Tänkte försöka ta mig iväg till träningen nu! Är ju så skönt att träna! Helt galet när jag var på pass i tisdags och jag verkligen kände att detta räcker ju inte! Tidigare var jag helt slut efter ett pass och orkade knappt ta ett steg till men nu kände jag nästan som en uppvärmning :P
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback