110122

2011-01-22 @ 19:11:53
D är fortfarande sjuk :( Jag känner mig lite tjock i halsen men inte sjuk i övrigt.. hoppas det håller sig undan dumma sjukdomar! Blir riktig träning nästa vecka igen då jäklar alla pass är redan bokade så det är bara att bita ihop! Har gått sådär med maten denna veckan. men det visar ändå minus på vågen. nog tack vare att jag tränade så mycket förra veckan! Det går sakta men säkert neråt.. Har läst många som gått på soppor och shakes och gått ner typ tio kilo på två veckor.. och visst blir man sugen på att ta den genvägen... Men som vi alla vet.. genväg blir senväg.. nej jag kör på mitt race och So What om jag inte når mitt mål förrän i november?? Jag har fått så pass bra självkännedom (när det gäller dieter iallafall) att jag vet om något blir ett förbud kommer jag bara vilja ha det ännu mer! Nej Ät allt men INTE alltid! Ät på mindre tallrikar så tar du upp mindre.. Drick ur mindre glas utav samma anledning ( Förutom vatten det ska du ha i STORA glas och fylla på OFTA!) om du ska ta om ta bara om av grönsaker! Det är ju ofta inte för att man är mer hungrig man tar om utan för att man är sugen..
Samma med träningen.. Jag har haft ångest för att inte kunnat träna för jag känt mig sjuk.. MEN jag vill ju stanna kvar i känslan av att det är sjukt KUL att träna! och då ska jag inga känslor utav måsten och ångest blandas in. SKÄRPNING Josefin!
Men men Nu till listan ! Dags för punkt 4!
I Min Träningsväska

Jag har inget alls intressant i min träningsväska! Ofta har jag inte ens träningsväska med mig eftersom vi åker direkt till träningen i träningskläder och sen åker hem och duschar.. Men annars ser det ut så här
Skor
SportBehå
Träningsbyxor
Träningslinne
Vattenflaska
hänglås
Glasögonfodral
Iphone hållare (Sån man har på armen)
Thats it tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback