110119

2011-01-19 @ 18:24:40
Varit i Ledig idag!  Så har hunnit med en svettig powerwalk, Gött!! Imorgon satsar jag på bodycombat och hoppas att kroppen är på topp! D är fortfarande sjuk :( vaknade inatt av att hela sängen var blöt som han hade svettats  Not so fresh! Men det kan m an ju inte hjälpa när man är sjuk!
Annars har jag spelat Backpacker hela dagen! Kul kul.. Köpte det för längesen men det fungerade inte på min gamla dator och sen hade jag glömt att jag hade det!


3. Ett fint idrottsminne

En gång skulle vi ha maskeradhoppning på Ridskolan! I en tidning hade jag och Louise hittat hur man klädde ut sig till dalmatin! Vi var kanske 9 år.. Vi fick smink, sydda kläder och jag minns också något diadem med öron som vi satte på våra hjälmar. Vi ville båda ha hästen Jensen som var fläckig.. Jag tror Louise fick henne för jag har för mig att jag red på Ludd!  Ett litet men oouuhh så fint idrottsminne.. Resultat har sedan länge försvunnit ur minnet.
Passande låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback