110118

2011-01-18 @ 20:25:35
Idag fyller Lina år! Grattis!!
Var och jobbade idag, kände mig bättre men fortfarande krasslig.. ska jobba heldag på torsdag så jag blev ledig imorgon så får försöka vila ut och bli frisk :)
Åt lunch på jobbet så det blev bara en lätt middag för min del, D åt pizza men jag åt naturell yoghurt med banan, pumpafrön och lite honung! (Jättegott! och klapp på axeln för att jag inte åt pizza!)
Idag är det dag 2 på listan!
Vad som spelas i mina öron när jag tränar!

Har en Tränings spellista på spotify som jag brukar lyssna på. Men här är mina 10 favoriter! Väldigt blandad musik som min musik i övrigt är!
Pump it - Black eyed peas
I can transform Ya- Chris Brown feat Lil Wayn & Swizz beatz
Robot Rock - Daft Punk
Love me or hate me - Lady Sovereign
Goin out Swingin - Mötley Crüe
In too deep - Sum 41
Gotta get thru this - Daniel Bedingfield
Your gonna go far kid - Offspring
Blue orchid - The White Stripes
I only wanna be with you - Volbeat
ÅÅ man känner hur adrenalinet börjar pumpa bara av att lyssna på musiken!
Kanske dags för en powerwalk ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback