110116

2011-01-16 @ 20:44:38
Söndag!
Idag har varit Vilodag! Vilan är ju lika viktig som träningen.. men fick lite myror i benen så städade lägenheten tills D kom hem! Det var minst sagt Svettigt också! :)
D är sjuk :( Hoppas jag inte blir smittad.. särskilt nu när ajg kommit igång med träning och tycker att det är kul och längtar efter att få röra mig! Det var längesen jag kände så!
Denna vecka har det blivit många pass! Och jag kommer att köra samma pass denna vecka!
Måndag: Core + Bodycombat
Tisdag: Zumba
Onsdag: Yoga + MRL
Torsdag: Bodycombat
Fredag: MRL (Lunchpass så får se om jag hinner det denna vecka annars blir det nog styrketräning på eftermiddagen
Lördag: Yoga + MRL
Söndag: Vilodag
Känns bra! Det enda som är svårt nu är att man (Iallafall jag) blir mycket hungrigare när man tränar så mycket! och då blir det extra svårt att hålla mig till portionerna som jag bestämt på min matsedel...
Har hittat en lista på en blogg som jag tänkte härma.. Varje punkt blir till ett ämne som man ska skriva om..
dag 1= punkt 1 osv.
1. Min idrottsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint idrottsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritidrott
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt måtto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Favoritidrottare
26. Så sover jag 
27. Detta klara jag mig inte utan
28. Där tränar jag helst
29. Detta tränar jag allra helst i
30. Glöm inte att...
Daniel Adams Ray.. Växer för varje låt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback