110111

2011-01-11 @ 15:02:51
Brr vad kallt det är idag! Vet inte varför men i lägenheten är det alltid antingen för varmt eller för kallt.. så man springer och vrider elementet upp och ner hela tiden.. Sen tycker D det är kallt och skruvar upp så blir jag varm och skruvar ner :P

Igår var det massa jobb och direkt efter sprang jag ner till gymmet och körde ett pass core och ett pass bodycombat! Jag ÄLSKAR Bodycombat det är det absolut roligaste pass jag har gått på nånsin! Igår var det ny koreografi så det var liten utmaning att hänga med men om någon vecka ska det nog gå hur bra som helst!
Och ikväll är det Zumba som gäller! Har testat det en gång och tyckte det var grymt svårt och inte så kul som alla säger men ikväll ger jag det en ny chans.. kan vara att jag är grymt dålig på dans och koreografi!
:
Rihanna är den som står för 90 % av låtarna på min "Träningsspellista" Med sin "Rated R : Remixes"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback