110109

2011-01-09 @ 20:01:00
Nytt år! Nya mål! Nya möjligheter!
Detta året har börjat så bra som det bara kan! Haft världens mysigaste jul! och roligaste! Vet inte riktigt vad som händer men så fort jag kommer innanför dörrarna hos Mor slår det slint i skallen på mig och jag blir helt galen!! Om min syster råkar vara i närheten blir jag till en duracell kanin som inte går att stoppa! Vilken energi jag får och guud så högljudd jag blir! Stackars lille Milo undrar väl vart han har kommit!
Nyår firades in med goda vänner och god mat och grymma raketer!!
Jag är glad att lämna 2010 bakom mig.. det har varit ett medelmåttigt år och jag har varit ganska tråkig och neggig.. MEN det blir det ändring på nu! Jag o D är kärare än nånsin och det känns så bra!! Har heller inte så stora problem med att vara i Göteborg längre.. Är redo för möjligheternas och utmaningarnas år!
Har varit småsjuk sen jul men Imorgon ska vi dra igång träningen igen! Som jag längtar!!
Har flera utmaningar detta året!
bland annat ska jag springa vårruset den 9 maj!
sen ska jag också göra högskoleprovet så jag kan komma in på något vettigt program!
Nu ska jag och D se Minuten på 1:an kul kul ..
Min bästa Bodycombat låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback