110215

2011-02-15 @ 19:55:22
Brr vad kallt det är nu! har frusit konstant hela dagen och burrat ner mig i min sjal.. Har nästan alltid en sjal det är bland det mysigaste jag vet!
På tal om mys.. det var ju Alla hjärtans dag igår.. jag & D var på Bauhaus och sen köpte chicken wings med oss hem och drack mjölk! Gott! Jag köpte med mig semlor hem efter jobbet så vi smaska på dem och så fick jag en hjärtenyckel ring.. Precis som en kärleks dag ska vara.. Mysigt!
Imorgon ska jag hämta doppresenten!! På söndag är det dags! och jag ska vara en av faddrarna till honom!
En fullspäckad helg med D:s födelsedags firande och massa man vill hinna träffa!

Kommentarer

Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Gillar låten :)

2011-04-06 @ 17:49:20
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback