zzzzzzz

2011-12-20 @ 22:10:09
Borde verkligen sova nu.. ska upp tidigt imorgon (konstigt vad snabbt man vänjer sig för ett halvår sen ringde klockan 4:44 varje morgon) Ska jobba i Lund imorgon så blir en liten tågresa också.. Idag har jag varit hos SYO och pratat om framtiden, hon har gjort upp ett förslag som skulle innebära att jag tar examen ett år tidigare än planerat.. det blir mycket slit men tror ni inte det kan löna sig? Men trivs väldigt bra i klassen nu så därför jag tvekar.. men SYO sa om jag ångrar mig kan jag ju alltid byta tillbaka igen.. och sen ska ju min klassvän också öka så då är vi två iallafall :) Ja det är massa att tänka på såhär på en tisdag, och julevecka och allt.. snark snark..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback