Motto

2011-12-29 @ 20:56:35
Jaha då var det snart dags! Nyårslöften hit och nyårslöften dit! Jag motiveras och sporras något otroligt av tävlingar, löften och mål så för mig är det inte bara nyårslöften som jag ger det kan komma lite när som på året..
Jag har ju tjejklassikern detta år som STORT mål men för att nå dit har jag en massa mindre mål.. för att kunna genomföra detta är jag väl medveten om att en viktnedgång är essentiell.. Därför ska jag köra hårt i 8 veckor för att förhoppningsvis komma en bra bit på vägen mot mitt mål! blir till precis dagen innan min födelsedag :) perfekt!
Jag har gjort en översikt på 8 veckor och sen ska jag markera varje dag med olika färger hur det har gått. ett för kost och ett för träning. jag ska följa ISO-dieten (skriver mer om den när jag kommit igång), och såklart vara aktiv minst en timme varje dag.. Så Gott nytt år vänner! See you on the other side!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback