Dec. 11, 2011

2011-12-11 @ 11:19:25
Hej vänner!
Nu ska jag gå tillbaks och blogga här :) känns skönt! Man blir lite censurerad när man bloggar för någon annan kände jag!
Sitter och svettas med en uppsats just nu.. men bara jag kommer igång kommer det säkert gå som en dans! Tenta igår kändes bra.. omtenta (tyvärr..) nästa vecka på förra tentan och en datortentamen som jag är klar med. men sen har jag lite julledigt :)
Skulle till gymmet nu men när jag kom dit öppnade dom inte förrän 11 :( så jag får ta det ikväll istället, ska titta på min kusin när han spelar handbollsmatch mot IFK kristianstad idag men efter det får det bli en sväng :) Har ökat nu flera gånger i rad.. men måste ju klara alla mina mål till 31/12 :) men det ska inte gå för fort så jag får nog stanna på nivån jag är nu ett par gånger till.. annars är det ju risk för skador och det har jag inte tid med nu? om nästa exakt ett halvår (Lite mindre) ska jag cykla 10 mil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback