Stress

2011-12-17 @ 16:13:36
Vilken dag jag haft! Omtenta i morse efter ha gått hela vägen till skolan, kom jag på att jag glömt mitt körkort! Det VIKTIGASTE att INTE glömma! Vad är det dom säger, det man inte har i huvudet får man ha i benen.. det var 10 minuter kvar tills tentan skulle börja men tack vare en klasskompis fick jag låna hennes bil så hann jag banne mig! usch och fy vad stressad jag var! Tenta kändes bättre denna gång men vi får se! Efter tentan gick jag och handlade mat :) När jag kom hem och skulle äta mitt vörtbröd med julskinka och senap, tror ni inte att jag har glömt det förbenade brödet!! Gick hela vägen tillbaka och frågade i affären men ingen som sett något.. jo tack! nu får jag njuta extra mycket när jag dessutom betalde för det två ggr! Tur man skiter pengar.. ehm INTE!
Enda positiva är ju att jag har fått en jäkla motion idag! :)
Men nu blir det lugnt resten av kvällen! kanske börjar titta lite på min uppsats.. kommer iallafall somna gott ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback