kurr kurr

2011-12-19 @ 16:29:22
Jodå, uppsatsen är snart klar.. bara slutsats och typ en sida om företagets ekonomistyrning kvar.. så nog ska jag ro det här i hamn :) Vet inte vad dom håller på med i källaren här men det låter förjäkligt och man känner det i golvet hur det borrar på något sätt! Så svårt att koncentrera sig då ju.. Jag är jättehungrig idag!! åt två mackor när jag kom hem för en timme sen men är redan sjukt hungrig!!! Whats up with that?? jag är iallafall glad att jag inte köpte något onyttigt när jag var och handla i lördags för annars hade det nog slunkit ner nu, kurr kurr.. nä tänk på något annat Josefin..
Imorgon är sista dagen i skolan sen är det JULLOV!!! :) gött att ha klarat första terminen! bara sju kvar.......
På lördag är det Julafton! I dessa snöfattiga tider (iallafall i skåne) kan det vara lätt att missa.. Jag ska va med min Mammiii hos hennes släkt.. ja hmm det borde ju vara min släkt då också ja... vår släkt ska vi va hos :) spela julklappspelet och Kalle förståss :) Lille julen ska vi va hos mamma med alla syskon och moster och mormor,morfar.. också spela julklapsspelet :) Julklappsspelet verkar vara på tapeten nu! Hippt som tusan!
Och mitt spotifykonto har gått ut och jag har efter två dagar redan använt upp de 10 timmar man får lyssna på gratisversionen.. buuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback