101128

2010-11-28 @ 20:27:28
Puh vad jag är trött i fötterna! idag har vi haft en lååång pynt och shopping dag.. Dock har det inte kommit upp något julpynt ännu! Men vi har köpt nya gardiner :) och ett STOOOORT täcke istället för två små, och en byrå till mig så jag slipper bli arg varenda sabla morgon på garderoben.. det blev en likadan byrå som jag hade i Eslöv :)
Igår var jag på yoga! Finns inget skönare sätt att starta helgen på! Tyvärr ska yogaläraren ha barn nu snart så igår var sista gången på ett tag för de har inte hittat någon ersättare.. synd nu när man börjat lära sig lite iallafall !
2 Bodycombat pass och 2 core pass denna veckan skönt! Nu hoppas jag kan fortsätta hålla igång fast jag har noll timmar över på dygnet nu i december! Men vill man så kan man!
Igår var vi på bio.. såg filmen RED, både jag och Dennis tyckte den var bra och rolig :)

Kommentarer

Postat av: C

Hej Josefin! Jag vet att våra vägar har gått som det har gjort. Jag är ledsen för det. Jag har tänkt och tänker på dig många gånger om... Oavsätt vad du tycker så saknar jag dig och vår vänskap. / C

2010-12-04 @ 16:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback