101122

2010-11-22 @ 13:04:48
I've had a change of heart! D har inte längre huvudnyckeln till mitt hjärta, han har blivit brädad av en gullig, gott-luktande 54 cm lång pojke.. Milo Harnfeldt är den mitt hjärta tillhör! Den lilla stund han öppnade ögonen smälte man och hans långa sööta fingrar.. Jag har läst att Milo betyder "Efterlängtad kärlek" så jävla fint! Han är verkligen efterlängtad!! och kärlek är där massor! Det känner man direkt man stiger över tröskeln hos den lilla familjen kärlek, förhoppningar och massor utav förväntan! Tänk när/om man får ett eget litet knyte det måste ju kännas ÄNNU större.. ja hjälp...
Idag är en seg måndag.. ska på core och bodycombat ikväll.. ska bli skönt och komma igång efter helgens uppehåll! och den underbart goda gåsmiddan ska helst inte hinna sätta sig runt magen ;)
Ska ha lite extra jobb i kungälv nu en tid.. kommer bli massor med två jobb och gå utbildning för ett tredje men fan vad nöjd jag kommer vara när december är över och lönen kommer :)

Kommentarer

Postat av: martina

Milo sa innan att han längta till nästa gång han träffa sin Moster..

2010-11-22 @ 21:06:58

Postat av: martina

Milo sa innan att han längta till nästa gång han träffa sin Moster..

2010-11-22 @ 21:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback