101118

2010-11-18 @ 15:29:09
Idag har en liten del av klumpen i min mage försvunnit! Fick brev från a-kassa! Jag får min ersättning från augusti till nu retroaktivt! Gött mos! inte över mycket pengar men tillräckligt för att lugna nerverna lite :)
Idag har jag varit och handlat i stan!
Hjälp nu ringde dom från ett jobb jag sökt! Dom ville jag skulle komma på intervju.. jag tacka ja.. har i dock egentligen inte någon plats för ett heltidsjobb eftersom jag jobbar 50% konsult och sen nu ska börja timmar på landvetter.. ja hujeda mig.. när man verkligen vill så ringer ingen tillbaks på ansökning och när man har blivit någotsånär nöjd ja då blir man nerringd (Typ iallafall) Undrar vad som styr det egentligen.. Samma som många par som försöker i flera år att bli gravida så adopterar dom och ett halvår senare blir de gravida.. skumt...
Ja just det jag har varit och handlat.. älskar att gå i affärer själv.. jag har STOR beslutsångest när jag handlar men inget som jag känner som jobbigt det är bara att jag springer fram och tillbaks i butikerna. provar något i en affär in i nästa tillbaks till första sen till den andra igen och sen tillbaks..
Ikväll blire bodycombat och imorgon åker vi till skåneland! Spännande och nervöst å träffa lillkillen men har hört att han är schysst och kommer förhoppningsvis inte gråta när han ser mig!
Lite fransk mys musik såhär denna kalla torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback