101115

2010-11-15 @ 14:35:56
Detta har varit och kommer förhoppningsvis bli den bästa dagen på hela året!
Idag fick jag ett jobb som jag velat ha sedan jag var liten (eller ja sen jag va typ tolv!) Det är bara extratimmar men det är precis det jag är ute efter eftersom jag har ett jobb på 50% också! GLAD!!!
Hela helgen har varit mysig och romantisk! D lagade en fantastiskt god stek i lördags, Kan inte förstå att han slösar sin köks talang på att skruva hahaha
Sandybell har börjat komma!!! Hjälp! om hon/han kommer idag också är det ju en galet bra Måndag! Jag har alltid känt mig hyggligt påläst och "vardags-smart" men när det kommer till graviditeter barn och sånt är jag totalt nollställd jag kan INGET! är så himla imponerad av min syster som har sån koll på allt! hon ska vara min lärare när det blir min tur :) Sandybell har sån tur att få komma till deras fina familj.. dom har ju både hund och katt fusk det ville jag också ha när jag va liten.. och sandybell får det direkt utan att ens behöva tjata.. får den en häst kommer jag bli jäkligt sur!!
Lite skåne-fever *dans dans*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback